ban kaldırma

Yöneticilik
(Oyun içinde yapılmış küfürler ban sebebidir bu sebeple üyelik askıya alınmaz). 11-Genel sohbeti aç-kapat. Yöneticiler salondaki sohbeti kapatabilir veya ...
www.hakkarim.net/34oyunu/op.htm
Bağlantı Sorunları
17- Auto Ip Ban mesajı alıyorum. 18- xxx sistemde programı kapatıp ... Sistem banları bilgisayarı etkilemez. Ban süresi bitene kadar farklı nickle girebilirsiniz.
www.hakkarim.net/34oyunu/sss.htm

Online Banko Oyunu
Oyunu açmak için tıklayın · Renk körleri için ... 3-Cezalı oyun seçerseniz hatalı oynamada (yere yanlış taş açma, işler atma vb) ceza verilir. 4-Eşli oyun seçerek ...
www.hakkarim.net/34oyunu/banko-oyunu.htm
Şikayet Prosedürü-Şikayet Etme
Konuşma dosyasını burayı tıklayarak sisteme yükleyebilirsiniz. Şikayetiniz nickinizin banlanması hakkındaysa ban durumunuzu bu sayfadan takip edebilirsiniz.
www.hakkarim.net/34oyunu/sikayet.htm
hakkarim.net-X-Destroyer Üye Sayfası
4 gün yasaklandım ip ban attı bana bir bayannnnnn ... slm abe mumkunse msn mı eklermısın siirtli__56_56@hotmail.com sistem ip ban yemısım hocam lütfen ...
www.hakkarim.net/cgi-bin/uyegoster.dll/uyegoster?uye=X...
hakkarim.net Salon Kiralama-Admin Olma
Oyuncunun ban sayısını görme, Bir bilgisayardan giriş yapmış diğer nickleri görebilme, Oyuncu Cafe Gold ise hangi cafeden girdiğini görme, Bütün Masalara ...
www.hakkarim.net/34oyunu/salonkiralama.htm
hakkarim.net Video Klip-Hakkari Tanıtım
27 Nis 2006 ... hakkari dogasıyla ve insanlarıyla ban başka bir memleket ... mardın kanalı acmak ıstıyorum yardımcı olursanız cok sevınırım maılınızı beklerım ...
www.hakkarim.net/cgi-bin/klip.cgi/117/klip/Hakkari-Tanıtım
hakkarim.net-form_33 Üye Sayfası
... ARKADAŞ OLMAK İSTİYORUM BENDE HER ŞEY DOBRA DOBRADIR BAN UYARSAN EĞER ... Gözlerini aç desem kapatacaksın ama kapatma gözlerini!
www.hakkarim.net/cgi-bin/uyegoster.dll/uyegoster?uye=form...
hakkarim.net-BiLMeLi Üye Sayfası
Somalide aç bir çocuk Hollandada bir gram KOKAYİNİM. Irakta mülteci kampı ..... Seyit kazım nefsim ban düşman Zararını çeken bilir dost. Bu garip gülümü ...
www.hakkarim.net/cgi-bin/uyegoster.dll/uyegoster?uye...
hakkarim.net-serqan_elifim Üye Sayfası
... BANA Kapanmamış yaralarla doluyum,canımı acıtma bi yara da sen açma… ..... sarhoş gezerim ben ortamcıyım güzelim ban aşk sevgi olmaz benim hayatım ...
www.hakkarim.net/cgi-bin/uyegoster.dll/goster?uye=serqan...

22 yorum:

  1. haksız yere banlandım ve kendimi anlatmak için banlı oldugum için yardım salonuna giremiyorum

    YanıtlaSil
  2. haksız yere banlandım ve kendimi anlatmak için banlı oldugum için yardım salonuna giremiyorum

    YanıtlaSil
  3. slm.a ihsan bey benım nıklerım calındıgı için nıklerım sorunlu nık dıye gırılmıstır nıklerımın acılmasını rıca edrım. ıp adreslerıne bakılmasını isterım şimdiden tşkler

    YanıtlaSil
  4. Slm hocam Adam ban sen kımsınkendını ne sanarsın Dedı bende Senın Atanım Atan Dedım Yanı Senın Buyuğunum Anlamında soyledım Kufur Dıye Banladılar Nıckımı DiyarBaT nıckım Haksız Banlandı

    YanıtlaSil
  5. selam hocam haksız yere salon 471 benı kara lıiteye aldı ve kordinatör hocamız onaylantmış haksızlıktır bu ben onlara ne yaptım kı benı kara lısteye alıyorlar ellerınde herhangı kanıt varsa göstersınver versınler bende bakacam ozaman kabullenırım

    YanıtlaSil
  6. slm öncelikle benide haksız yere banladılar bende giremiyorumki salona derdimizi anlatalım

    YanıtlaSil
  7. bende haksız tarafınde atıldım 61salunde bune herkes kendi adamını desteklıyur

    YanıtlaSil
  8. Hakkarim net mi arıyorsunuz? Hemen tıklayın ve indirin: hakkarim indir

    YanıtlaSil
  9. hakkarim oyun salonu çok pratik ve güzel ama seçilen salon yöneticiler tamamen taraflı davranıyor ve kendini savunacak bir merci bulamıyorsun.116 nolu salonda huzursuz nickli yönetici beni banladı ama niçin neden banladı anlamadım banlı olduğum için yardım salonuna da giremiyorum
    kısaca hakkarim kendi ayağına sıkıyor.Bu gidişle herkes kaçar bu salondan.Yazık böyle güzel bir portalın böyle yöneticiler tarafından yok edilmesi....

    YanıtlaSil
  10. bana hakaret edildi bende cevap verdim banlandım bilgisarımıda banlamış ne yapa bilirim

    YanıtlaSil
  11. haksızlığı nasıl dile getirecez yardımada giremiyoz

    YanıtlaSil
  12. op olmak haklı olmak anlamı na mı geliyor

    YanıtlaSil
  13. salon 1 de ergin op u kabadayı mı

    YanıtlaSil
  14. kimse bana hakaret etme hakkına sahip değildir




    YanıtlaSil
  15. SLM İHSAN HOCAM SİTE DENETLİYCİSİ LARS HAKSIZ YERE BANLADI BENİ KENDİ EGOSUNU TATMİN ETMEK İÇİN HAKKARİM ARTIK CIRIĞINDAN ÇIKMIŞ DENETMENLER ADAM KOLLUYOR YAZIK BİZDE SALONUZMA EMEK HARCIYORUZ YAZILKLAR OLSUN

    YanıtlaSil
  16. salon 105 admini mapusdamı nicki bende defalarca numaramı istedi vermedim diye beni banladı bana iftira atti kanıt yok yardıma gittim kayit verdim bana iftiradır dedim onlarda salon adminine gittiler mapusdamı admini kayit var bende iletem dedi bende versin kaydı söz omur boyu banlayın eni dedim yardim salonundaki hocalar tmm 24 saat içinde kayit getirecek dedi getirmese biz gerekeni yapariz dediler sonraki gün tekrar yardıma gittim kayıt verdimi mapusdamı admini size hayir kayıt yok ama hocalar uyarı vermişler dedi yaa dedim bana atilan bu kuru iftira bir uyaridan ibaretmi yapacak bişey yok dediler ne yaptimsa hakkımı arayamadım evet sizlerde doğru diyorsunuz gercekten hakkarimin tadı kalmamış

    YanıtlaSil
  17. yani bir okey oynamak için girdim sanırsın para kazanma yeri birde salonda kendilerini reel sanan zavallı op diye tabir edilen boş insanlar canları istediğine bam verebiliyor burda şikayet edilecekleri yerde yok yani burda okey oynamaktan soğudum şimdi

    YanıtlaSil






















  18. Sistem:
    21BoRaN21_AMED oyuncusu JUSTLİFE47 tarafından banlandı. Sebep >> Hakaret << [Masada oyun devam ederken banlandı]21BoRaN21_AMED[]:2075 İzzet_1905[]:1242 cemil_0007[]:9 İyison[]:1593 El sayısı:11/11.el [31.01.2022 18:51:06], 101 Oyunu, Herkes kendine. Size haksızlık yapıldığını düşünüyorsanız k düğmesine basarak bu mesajı kaydedip yardım salonundaki yöneticilerimize başvurunuz. Haklı bulunursanız yönetici hakkında işlem yapılacaktır.
    :
    Salon 55 bağlantınız kesildi
    keyfi muamele yapan zavallı

    YanıtlaSil
  19. salon 36 dan haksız yere 96 ssat yasaklandım yardım lütfen

    YanıtlaSil
  20. oyun oynamaktan ve vakit geçirmekten son derce mutlu olduğum bu sistemde 11 yıldır başıma buda geldi imalı cinsel tacize uğaradım vede karşılığında sanırım tanıdıpı yönetici(çünkü sorgu sual olmadan)96 saat yasakladı haksızlığı giderin lütfen

    YanıtlaSil
  21. Hakkarim net ailesine önemli duyurudur biz oyuncu olarak siteden ziyadesiyle memnunuz lakin salonu kiralayan yönetim mensupları tarafından belirli belirsiz nedenlerden dolayı bilgisayarımız ve nick,lerimiz banlanıyor 13 yıldır biliyorum burayı özellikle söylüyorum TLF ile kopya yapmıştı yapamıyoruz TLF bunu desteklemiyor şahsınıza yapılan haksızlığı savunamiyoruz bu sebepden dolayı bilgisayarımdaki banların ve nick'lerimdeki kaldırılmasını yetkili kişi ve kişilere en kalbi duygularla gönülden arz ederim.

    YanıtlaSil